مبلغ جدید جریمه‌های رانندگی از چه زمانی اجرایی می‌شود؟ | توضیحات رئیس پلیس راهور فراجا ترافیک پرحجم در جاده‌های تفرجگاهی خراسان رضوی (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) خراسان رضوی گرمتر می‌شود (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + جزئیات ابلاغ نرخ‌های جدید جرائم رانندگی (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + ابلاغیه آخرین مهلت انتخاب‌رشته آزمون کارشناسی‌ارشد اعلام شد + جزئیات فرود اضطراری هواپیمای باری در ژاپن + علت تغییر ساعت کار ادارات از فردا (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) + جزئیات کیفیت هوای پایتخت در وضعیت سالم قرار گرفت (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) آتش‌سوزی پارک ملی کرخه در استان خوزستان دختر بچه ۱۰ ساله مشهدی در استخر آب غرق شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری مرد مامورنما در شهرک شهید رجایی مشهد واژگونی وانت در دزفول ۷ زن کارگر را مصدوم کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مقابلۀ «یوتیوب» با ترویج اطلاعات نادرست پزشکی | محتوای غیرعلمی حذف می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۹۳۶۷
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
مقابلۀ «یوتیوب» با ترویج اطلاعات نادرست پزشکی | محتوای غیرعلمی حذف می‌شود
یوتیوب قصد دارد ازاین‌پس ویدیوهایی را که حاوی اطلاعات نادرست پزشکی هستند حذف کند.

به گزارش شهرآرانیوز، یوتیوب قرار است از امروز (سه‌شنبه، ۱۵ اوت/ ۲۴ مرداد) مبارزۀ جدی با اطلاعات نادرست درمان سرطان را آغاز کند. این آخرین اقدام این پلتفرمِ پخش ویدئو در راستای مقابله با اطلاعات پزشکی نادرست است.

این سکوی اینترنتی که پس از سال ۲۰۲۱ ویدیو‌های حاوی اطلاعات نادرست دربارۀ واکسن‌ها را حذف می‌کند، حال، قصد دارد محتوایی را که زیان‌بار و بی‌اثربودن درمان‌های سرطان را القا می‌کند هم بردارد، همچنین ویدیو‌هایی را که بیننده را از دنبال‌کردن درمان‌های پزشکی حرفه‌ای بازمی‌دارد.

یوتیوب اطلاعات نادرست را در سه دسته طبقه‌بندی کرده است: پیشگیری، درمان، انکار. به این ترتیب، ویدیوهایی که محتوایی مغایر با دستورالعمل‌های پیشگیری داشته باشند یا درمان‌های غیراصولی را ترویج کنند یا واقعیت‌های پزشکی ــ نظیر مرگ بر اثر ابتلا به کرونا ــ را منکر شوند دیگر جایی در این پلتفرم نخواهند داشت.

گفتنی است که در فضای فارسی‌زبان نیز ویدیوهایی از این قبیل بسیار دست‌به‌دست می‌شوند که برای مقابله با آن‌ها بایست چاره‌ای اساسی اندیشید.

منبع: یو‌اس‌ای‌تودی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->